Temel Bursaya Giderse

17 Kasım 2008 Pazartesi

Temel, bir iş için giitiği Bursa'da
''hazırgelmişken''deyip,Çekirge'de ki kaplıcaların yolunu tutar..
Hangisine gireyim diye dolaşırken
kaplıcalardan birinde:BİZDE HİZMET
İŞARET DEMEK..BİR İŞARET;ANINDA HİZMET.. ibaresini görür ve hemen bilet alarak
içeri girer..
İçerisi bilinen şekildedir.Yani extra bir şey göze çarpmaz..Neyse,Temel
yıkanmaya başlar.Derken, burnuna sabun gidince aksırır..Birden kapı açılır ve
içeri bir huri kızı girer.Şaşıran Temel'e;
-Beni mi emrettiniz.?.. deyince
Temel;-Yoo..ben sadece hapşırdim..
Kız;-İyi ya efendim, işte ben aksırık işaretiyim. der ve Temel'e
istedigi hizmeti sunar...
Temel,çok memnun kalmıştır,yıkanmaya devam eder..
Bir ara yellenmesi gelince ZART.. diye ossurur..Yine kapı açılır;bu kez gelen insan yarması bir heriftir.. ''Ben
ossuruk işaretiyim..deyip,Temel'e bu kez istemediği hizmeti sunar.. Apar-topar banyodan çıkıp giyinen Temel'i gören hamam sahibi;
_Beyim,erken çıktınız..Başka hizmetlerimizde vardı..deyince,Temel;
Uyy..,Ben ayda-yılda bir aksırırım,ama beş dakika da bir yellenurum da...

0 comments: