İmam - Haham ve Papaz

9 Kasım 2008 Pazar

Bir imam, bir haham ve bir papaz ormanda geliyorlarmis. Bir golun kenarina
gelmisler. Hava sicak mi sicak. Bakmislar cevrede de kimse yok, soyunup gole
girmisler. Ciktiklarinda bir bakmislar ki kiyafetleri ortada yok. Aramislar
taramislar ama bir turlu bulamamislar. Sonunda haham "Benim evim ormanin
icinde, biraz ileride. Benim eve gidelim, ben size giyecek bir seyler veririm"
deyince beraber ormanin icinde anadan uryan hahamin evine yurumeye
baslamislar. Tam eve yaklastiklari sirada bir grup kadin belirmis. Kacacak
biryerde yok. Papaz hemen seyini kapatmis. Haham da hemen seyini kapatmis iki
eli ile. Imam ise yuzunu kapatmis. Kadinlar gectikten sonra hahamla papaz
imama neden seyini kapamadigini sormuslar. Imam "Sizi bilmem ama benim
cemaatte beni yuzumden tanirlar, demis."

0 comments: