Papazlar

14 Kasım 2008 Cuma

Bir adam dua etmek için kiliseye gider. İçeri girdiğinde birde bakar ki
papazlar bir masanın etrafında oturmuşlar ve aletlerini masanın üzerine
koymuşlar ve ortada da bir fare gezinmekte, adam çok şaşırır ve kendi kendine
* acaba ben yanlış yere mi geldim?* diyerek ikinci kata çıkar. İkinci katta
bir papaz çok güzel sarısın bir kadını almış altına onunla sevişmektedir. Adam
tekrar kendi kendine söylenerek üçüncü kata çıkar. Birde ne görsün orada da
iki zenci, papazın birinin arkasına geçmiş papazi halletmekle meşguller. Adam
dayanamaz artık süratle orayı terk eder ve yolda kendi kendine * Allah
kahretsin burası nasıl bir yer, başımıza tas yağacak * diye söylenerek
giderken yoldan birisi konuştuklarını duyar ve sorar * ne oldu?* adamda
olanları anlatır. Yoldaki adam * Tamam anladım bak bu papazların yılda özel
bir günleri vardır. Sen ona deggelmişşin. Ben sana anlatayım birinci katta
gördüğün olayda ortadaki fare döner dolaşır bir papazı seçer. O şanslı
papazdır. Seçilen papaz ikinci kattaki sarışın afeti götürür.* der. Bu sefer
kiliseden çıkan adam sorar * peki o üçüncü kattaki papaz ile zenciler nedir? *
yoldaki adamda * Haaa o mu!!! O da birinci katta fare beni seçsin diye
aletinin altına peynir koyandır. *

0 comments: