Mutlu Musun?

23 Nisan 2008 Çarşamba

Evimi misafirlerim gidince temizlemek için saatlerce ugrasiyorsam
bir çok arkadasim var demektir..Faturalarimi zorlukla da olsa ödeyebiliyorsam,
bir isim var demektir...Pantalonum biraz sikiyorsa, aç kalmiyorum demektir...
Gölgem beni izliyorsa, günes isigini görüyorum demektir...Park ettigim yerden
is yerime kadar yolu uzun buluyorsam, iyi yürüyebi-liyorum demektir...Metro
beklerken yanimdaki adam anahtarlariyla oynuyor ve bu sesten o raatsiz
olmuyorsa, ben iyi duyuyorum demektir...Camlari silmem, muslugu onarmam
gerekiyorsa, bir evim var demektir...Dogalgaz faturam yüklü geliyorsa,
isiniyorum demektir...Yiginla ütülenecek ve yikanacak çamasirim varsa, yiginla
giyecegim var demektir...Çalar saatimin sesiyle, sabahin köründe uyaniyorsam,
yasiyorum demektir...Aksamlari kendimi yorgun hissedebiliyorsam ve bacaklarim
agriyorsa, ogün ben üretici olmusum demektir...Ev telefonum sik sik çaliyorsa,
beni seven insanlar var demektir...Ve tüm bunlarin ayrimini yapabiliyorsam, ben
MUTLUYUM demektir...Hayata dair her seyi paylasmaya devam...Hep birlikte
sevgiyle ve dostlukla...
ECABUK@

0 comments: