KRUSCEF KÜBA'DA

6 Ocak 2008 Pazar

Amerika ve Sovyetler arasındaki füzeler ve Küba bunalımının dehşet günleri.Kruscef Küba'ya gelecekmiş. Kübalılar toplanmış, bir hoşluk yapacaklar.Ülkenin en iyi ressamına başvurmuşlar :
-Bir tablo yap.Adı Kruscef Küba'da olsun, diye.
Ressam :
-Ben adamı görmedim bile.Adam daha önce Küba'ya da gelmedi.Ben nasıl kafadan resim yaparım?
Fıkra bu ya.Bizim Temel puro almaya Havana'ya gelmiş.Demiş ki :
-Ben size istediğiniz tabloyu yaparım.Eger bana bir sandık verirseniz.
Onlar da vermişler.Temel bir haftadan sonra Kübalılar'ı çağırmış.
-İşte tablonuz, demiş.
Resmi görunce Kübalılar donuvermiş.Tabloda, yatakta iki kişi, en uygunsuz pozisyonda...
-Bu ne, diye bağırmış Turizm Bakanı.
-Bu kadın kim?
-Kruscef'in karısı, demiş Temel...
-Peki bu ustundeki kim?
-Kruscef'in usağı!..
-Peki Kruscef nerde ulan!..
-Kruscef Küba'da, demiş Temel!..

0 comments: