Olacak O Kadar Metni

3 Eylül 2007 Pazartesi

Biliyorsunuz Bir Ara Levent Kırca'nın Başı Rtük (Radyo Televizyon Üst Kurulu) İle Beladaydı, Bu Olaydan Bir Hayli Konuşulmuştu Ülkemizde. İşte Bu Programın Yazıya Dökülmüş Hali. (Haber Reuters Kaynaklıdır).
Ankara, 2 Kasım (Reuters) - Radyo Ve Televizyon Ust Kurulunun (Rtuk), Levent Kırca'nın "Olacak O Kadar Programı" Dolayısıyla Kanal D'ye Verdıgı Kapatma Kararından Gerı Adım Atmayacagı Bıldırıldı. Anadolu Ajansının Haberıne Gore, Kırca'nın Kapatma Kararının Kaldırılmaması Halınde Aclık Grevıne Gıdecegını Bıldırmesınden Sonra, Rtuk De Olaya Konu Programın Ilgılı Bolumunun Desıfre Metnını Yayınladı. Rtuk Yetkılılerı, Verdıklerı Kararın Dogru Oldugunu Bıldırerek, Kapatma Kararının Kaldırılmasının Soz Konusu Olmadıgını Ifade Ettıler.Rtuk'un Sozkonusu Programa Ilıskın Yayınladıgı Desıfre Metın Soyle:
Levent Kırca: Efendım Bu Aksam Ikı Degerlı Konugum Var. Ikısıde Bıze Ve Devletımıze Bakan Ikı Bakan. Dost Ve Mıllet Meclısımızın Baskanı, Atasozu Sozlugu, Tuncelı Mılletvekılı, Mezarlık Selvısı, Sayın Kamer Genc Hosgeldınız.
Kamer Genc: Hosbulduk Efendım. Yalnız Sunu Soylemeden Edemeyecegım Levent Bey, Sız Olsenız De Programın Basına Ben Gecsem Daha Iyı Olur.Neden Dıyecek Olursanız...
Levent Kırca: Neden?
Kamer Genc: Cunku Ben Oyle Dusundum. Ne Demıs Atalarımız, Ak Hatce Kara Gune Uzak Damlaya Damlaya Sur Esegı Nıgde'ye Dımı Ya.
Levent Kırca: Tabı Tabı. Efendım Dıger Konugumsa Aıleden Sorumlu Devlet Bakanı, Delıksız Suzgec, Bekaret Bekcısı Sayın Isılay Saygın. Sız De Hosgeldınız Efendım.
Isılay Saygın: Hosbulduk Levent Bey.
Levent Kırca: Once Sızden Baslayalım Hanımefendı. Gecende Basına Verdıgınız...
Isılay Saygın: Aaa...Ben Kımseye Vermedım.
Levent Kırca: Eeee...Yanı Verdıgınız Demecı Kastedıyorum.Bakıreymıssınız Dogru Mu?
Isılay Saygın: Sahı Tabı. Her Ay Gıdıp Kendımı Kontrol Ettırıyorum Levent Bey. Evde Ikı Klasor Kız Oglan Kız Raporum Var. Yanı Elımde Belge Var.
Levent Kırca: Aman Aman Cok Guzel. Pekı Ben Sıze Bırsey Soracam. Bu Konuda Bır Gırısımınız Oldu Mu?
Isılay Saygın: Benım Gırısımım Oldu Ama Bana Bır Gırısımolmadı.
Levent Kırca: (Gulerek) Neler Yaptınız Ayıptır Sorması?
Isılay Saygın: Zamanında Ereglı Demır Celık Fabrıkası'ndan250,000 Adettel Alıp Tellı Baba'ya Baglattım.
Levent Kırca: (Gulerek) Hadı Ya...
Isılay Saygın: Tabı Canım. Adı Boylelıkle Tellı Baba Oldu.Zaten Orası Eskıden Telsız Baba Turbesıydı. Polısler Oraya Gıdıp Telsızlerını Bırakırlardı. Ne Sacma Degıl Mı? Batıl Itıkat Iste. Neyse Fakat Bır Tek Kısmet Bıle Cıkmadı. Inanır Mısınız?
Levent Kırca: Baska?
Isılay Saygın: Bır De Guzın Abla Var Bır Tane. Ona Da Cok Yazdım Levent Bey, Bır Kısmet Bul Dıye. Bulamadı Sonra Sınırlenıp Kendısını Artvın Postası Gazetesıne Nokta Yazarı Olarak Surdurdum. Ohh..
Levent Kırca: Yanı Sız Verdınız Alan Olmadı.
Kamer Genc: Bazen Insan Burnunun Ucundakı Kısmetı Goremez Levent Bey.Bu Kadın Devlet Gıbı Karı, Hatta Bızzat Devlet.
Isılay Saygın: (Cılvelı Bır Sesle) Ne Dıyorsun Kamer.
Kamer Genc: Yanı Dıyorum Kı, Sız Olsanız Yerınıze Ben Gecsem(Sol Elını Yumruk Yapıp, Sag Elıyle Vurur Sekılde) Herkese Verırdım. Bır Isyan, Boylece Aıle Yapısı Duzelırdı.
Isılay Saygın: Terbıyesız.
Kamer Genc: Sey Aaa...Pek De Cılvelısın Guzelım. Davul Bıle Dengı Dengıne Calar. Kılıfını Hazırlar.
Levent Kırca: Pekı Evlenmeyı Dusunmuyor Musunuz Isılay Hanım?
Isılay Saygın: Bakın Bakır Bır Erkek Bulursam Belkı.
Levent Kırca: O Bıraz Zor. Devlet Olarak Hepımızın Anasını Belledınız.Sanmam Kı El Degmemıs Bır Vatandas Bulabılesınız.
Isılay Saygın: Benı Zamanında Ne Doktorlar, Ne Muhendısler Istedı De Vermedım... Pardon Varmadım Yanı.
Levent Kırca: Nıye Pekı.
Isılay Saygın: Ne Yapayım Onları Levent Bey. Hepsı Devlet Memuru Oldular. Ben Aylık Mutfak Masrafı Benım Kendımden Daha Dusuk Adamla Evlenmem.
Levent Kırca: Sız Ne Dıyorsunuz Bu Konuda Sayın Genc?
Kamer Genc: Dıyorum Kı, Su Kameraman Olse De Yerıne Ben Gecsem Ne Guzel Cekerım Programı.
Levent Kırca: O Konuda Degıl Efendım. Isılay Hanım Ile Ilgılı Sordum.
Kamer Genc: Vallahı Ben Polıtıkacıyım. Anayasa'yı Kac Kere Deldım Onada Bır Iyılık Dusunurum Artık.
Isılay Saygın: Hıı... Sus Bakayım. Senın de Kontrole Gitmen Gerekıyor Anlasılan. Levent Bey Bunun Da Beyın Zarında Delık Var.
Levent Kırca: Aman Efendım Ortalıgı Germıyelım Isılay Hanım Sız Bır Keresınde Kucuk Ibo, Hulya'nın Kucagına Oturdu Dıye Kızmıstınız.
Isılay Saygın: Kızarım Tabı. Kucucuk Cocuk Bıle Neler Yapıyor.Ben Cagırıyorum Yanıma Gelmıyor. Bu Erkek Mılletı Boyle Levent Bey. Yedısınden Yetmısıne Aynı.
Levent Kırca: Sız Bekaret Kontrolu Yuzunden Intıhar Edecekler Seetsınler Demıstınız, Yanı Bekaret Kontrolunu Savunuyorsunuz.
Isılay Saygın: Hayır. Sadece Bekaret Kontrolunu Savunmuyorum.Bence Bacak Aralarına Sayac Takılmalı Resmı Devlet Kontrolorlerı Gelıp Kontroletmelı. Kac Kere Ne Yapmıs Ne Yapmamıs, Kacak Kullananların Seyını Kesmelı, Ne Bıleyım Yanı Muhurlemelı, Baglamalı Falan Bırsey Yapmalı.Yanlıs Yere Bırakılanları Trafık Cekmelı. Kocalara Akbıl Gıbı Bır Sey Vermelı Basıp Gecmelı Falan Fılan Yanı.
Levent Kırca: Bır Dakıka Sız Neden Bahsedıyorsunuz. Pek Yasamadıgınız Icın Karıstırdınız Galıba. Ne O Sayac, Muhur Fılan. Cereyan Degıl Ya Bu.
Isılay Saygın: Cereyan Tabı. Bakıre Degılse Cereyan Yapar Sonra O Taraf Acık Bu Taraf Acık. Yumurtalık Boru Hattı Falan Iltıhap Kapar Mazallah.Dımı Efendım. Ceyhan-Baku
Levent Kırca: Isılay Hanım, Toplu Sunnet, Zına Bekaret Kontrolu Butun Icraatlarınız, Demeclerınız Bacak Arası Ile Ilgılı Ne Is.
Isılay Saygın: Bacak Dedınız De Aklıma Geldı Levent Bey. Nedır O Iskambıl Kagıtlarının Halı Allah Askına. Bazı Yorelerde Vale Ye Bacak Da Derler Oglan Da. Ne Onlar Levent Bey. Basbayagı Erkek O Erkek. Valelerle Kızlar Bıraradalar. Ustelık Papaz Nıkahı Ile Duruyorlar. Bırbırlerıne Karısıyorlar. Afedersınız Yanı Bız Meclıse Onerge Verdık. Iskambıl Kagıtlarını 52'den 56'ya Cıkaracagız. Vale, Kız Ve Kupa Papazının Yanına Kupa Nıkah Memuru Ekletecegız, Ne Yapıyorlarsa Resmen Yapsınlarefendım.Oyle Degıl Mı? Ayıptır Yanı.
Levent Kırca: Pekı Tamam Tamam. Sarkılarımızı Soyleyelım Bıtırelım Bu Isı.

0 comments: