Reha Muhtar

14 Temmuz 2007 Cumartesi

MEMLEKETİMDEN REHA MUHTAR MANZARALARI

R. M. : Reha Muhtar

Haber : Mahkumlar tünel kazarak kaçar.

R. M. : Mahkumlar kaçmak için mi tünel kazdılar?

******************
Haber : Bir okul müdürü cinsel tacizle suçlanır.

R. M. : Sen benim sözümü bile kestiğine göre kimbilir daha neler
yapmışsındır.

*********************
Haber : Harika Avcı kurtaj yaptırmıştır.

R. M. : Peki, Bebek şimdi nerede?

*******************************
Alparslan Türkeş'in cenaze töreninin olduğu gün sevgili Reha Muhtar
ShowHaber'de şöyle konuşur:

- Cenaze töreninde sayıları onbinin üzerinde yedibin güvenlik
görevlisi vardı.

********************************
Reha Muhtar karısını boğarak öldüren adamı programına çıkarıyor. ilk
sozu:

- Efenim, başınız sağolsun..

***************************
Reha Muhtar anlamakta bazen güçlük çeker:

- Doğuştan kör olduğunuzu anladım da beyefendi, kücücükken de gözleriniz
görmuyor muydu onu soruyorum?

**************************************
Reha Muhtar, canlı yayında Şerafettin Bey'le konuşuyor.

- Sayın Şerafettin Bey kardeşim, siz orada var mıydınız, yok muydunuz,
efenim?

- Yoktum.

- Yoktum diyorsunuz.

- Yoktum diyorum.

- Bak Şerafettin sana bir daha soruyorum. Var mıydın, yok muydun?

- Valla billa yoktum.

- Yemin etmenize gerek yok efendim, size inaniyoruz. Var miydin, yok
muydun?

- Vardim efendim..

- Peki Şerafettin siz demin yoktum diyordun, simdi vardım diyorsunuz.
Bu nasıl iş kardeşim?

- Yoktum dedim inanmadiniz, ne yapayim?

- Ne yapacaginizi ben bilemem efendim. Orasini sen dusun. Var miydin,
yok muydunuz?

- Hatirlamiyorum.

- Hatirlayiniz efendim. Bak bir filmimiz var sizinle ilgili. Onu
birlikte izleyelim, sonra sana soracagim.

Araya soz konusu film giriyor. Bir muhabir kapiyi kirip Serafettin'in
evine giriyor ve kibarca, gizli kamera (!!) ile cekim yapmak icin
izin istiyor. Serafettin Bey izin vermiyor tabii. Bunun uzerine
kameraman dinlemiyor, cekimlerini yapip gidiyor.

Yine Reha Muhtar geliyor goruntuye:

- Filmimizi izlediniz, Serafettin Bey. simdi ne diyorsunuz?

- Galiba varmisim.

- Galiba ile olmaz efendim, emin misiniz?

- Eminim.

- Oyleyse eminsiniz yani.

- Evet efendim, eminim.

- Serafettin Bey eminim diyorsunuz ama pek emin gorunmuyorsunuz..

*******************************
- Sayin Hamdi Bey iyi aksamlar efendim. Sizin adiniz Hamdi midir,
efendim?

- Evet Hamdi'dir, Reha Bey..

- Hamdi diyorsun.

- Hamdi diyorum cunku nufus kagidimda oyle yaziyor.

- Ben nufus kagidinizi sormuyorum efendim. Sana soruyorum: Sizin sahte
olmayan isminiz nedir?

- Hamdi.

- Nasil yaziliyor?

- He, a, me, de, i seklinde..

- Yani sahte olmayan isminiz Hamdi diyorsunuz. Peki sahte olan isminiz
hangisi?

- Benim sahte olan bir ismim yok!

- Ama demin sahte olmayan ismim Hamdi dediniz. Demek ki bir de sahte
isminiz var. Size Yesil diyorlar efendim. Siz Yesil misiniz?

- Hayir Yesil degilim.

- Oyleyse size niye Yesil diyorlar?

- Bana Yesil demiyorlar. Hamdi diyorlar.

- Yani inkar ediyorsunuz. Sukut ikrardan gelir Hamdi.

- Ben sukut etmiyorum, konusuyorum ve Yesil degilim diyorum.

- Yesil degilim dediniz ama mosmor oldunuz. Bak simdi de kizariyorsun.
Niye sarardin Hamdi?

- Sarardim cunku ben Tanri'nin ogluyum. Her renge girerim.

- Ne oldu Hamdi Bey? Bir tuhaf konusuyorsunuz.

- Galiba delirdim. Bana bir doktor lutfen!

- Gecmis olsun, Hamdi Bey. Size acil sifalar diliyorum. Iyi aksamlar
efendim.

************************************
- Efenim, bir gun daha boyle gecti, efenim.

- Iyi gunler, Turkiye!

- Her nerede yasiyor ve yasatiliyorsan..

***************************************

0 comments: